Sayfalar

Pazar, Aralık 25, 2011

Duygularımızın Rengi: Mustafa Kemal’i Düşünüyorum Şiiri

Duygularımızın Rengi: Mustafa Kemal’i Düşünüyorum Şiiri

Yıl 1971 10 Kasım. Mekân Giresun Aksu Seka Müess.Sinema salonu.
O yılki anma törenini benim hazırlamamı istemişlerdi. Programı konuşma yaparak açmış finâli de yine ben kapatmıştım Halim Halit Yağcıoğlu'nun ATATÜRK'ü ANMAK başlıklı şiiriyle. Finâle giden dizeler..:" Atatürk'ü anlamak ağlamak değil!" üzerinden "Uyanın artık!/Diyorum uyanın, uyanın!/Uluslar fethine çıkıyor uzak diyarlarn..." ünlemesiyle yankılatınca avazı/mı-şimdi rahmetli olan bir ağabeyimiz; meclistekiler örneği başı göğsüne düşmüş uyuklamaktayken silkinivermiş ani bir refleksle!...:)))) Ve tabi yakınındakiler tanıklık edince de kıkırdamalar istem dışı...

Burada traji komik bir gösterge var aslında şiirin uyarısına koşutlu ve ne yazık ki  bizler ağlanacak hallerimize gülmeyi sürdürüyoruz hâlâ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder